فروشگاه آمال
فروشگاه آمال با تخفیف ویژه

 سایت‌های بوکمارک آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مجازی

پایگان قرار دادن آیکن ارسال مطلب شما به سایت‌های اشتراک لینک (مثل فیس‌بوک، دلیشز، فرندفید، فرندفا، کلوب، بالاترین و …). این سهولت و در دسترس بودن، کاربران را تشویق می‌کند که اگر از مطلب شما خوششان آمد، یا یک کلیک آن را به سایت‌هایی که لینک‌های داغ را جمع‌آوری می‌کنند، ارسال کنند. شما می‌تونید خودتون این کار رو انجام بدید اما:هم درآوردن کد ارسال به سایت‌های مختلف وقت گیره و هم ممکنه هر از چندگاهی سایت‌های مورد نظر شما، سیستم دریافت لینک‌شون رو عوض کنند

پایگان شما با استفاده از سایتهایی که مختص این کار (ایجاد دکمه ارسال به سایت‌های اشتراکی) هستند، میتونید یک خط کد به قالب وبلاگتون اضافه کنید تا زیر همه پست‌ها، دکمه‌های ارسال به سایت‌های اشتراکی درج بشه. این کار (استفاده از سایت تولید کننده دکمه سایت‌های اشتراکی) دو مشکلی که در اول این پاسخ گفتم رو مرتفع می‌کنن. بهترین این سایت‌ها sharethis.com هست.

شما از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و در آن‌ها اکانتی همنام آدرس سایت خود بسازید. این کار باعث می‌شود که شما بازار بزرگ‌تری برای تبلیغ نوشته‌های خود داشته باشید. لیستی از ۳۵۰ شبکه اجتماعی را می‌توانید در اینجا ببینید.

فروشگاه

لطفاً كمي صبر كنيد ...

فروشگاه اینترنتی

پيشنهاد ما
محصولات برتر
محصولات جديد
Copyright © All rights reserved.


ارسال توسط ارزو

سایر روش‌های افزایش بازدید

پایگان صفحه مخصوص موبایل برای سایت خود ایجاد کنید. داشتن نسخه مخصوص موبایل، یک مزیت برای سایت شماست و مشوقی برای بازدید سایت شما توسط کسانی که از موبایل برای اینترنت گردی استفاده می‌کنند.

پایگان تبلیغ دستی! هم روشی برای معرفی سایت شما به دیگران است. می‌توانید آدرس سایتتان را برای دیگران بفرستید یا بر روی تابلو اعلانات نصب کنید یا سایتتان را صفحه اصلی (home page) براوزر کامپیوترهای عمومی قرار دهید .

پایگان اگر ارزشش را دارد، می‌توانید برای تبلیغ سایت خود از روش‌های غیررایگان استفاده کنید. چاپ کارت ویزیت، تبلیغات در روزنامه و سایر رسانه‌ها، تبلیغات در گوگل و  تبلیغات پیامکی .

پایگان فاروم یا انجمن گفتگو، مکانی برای تجمع و گفتگوی افراد است. شما میتوانید لینک سایت خود را در فاروم‌های معروف قرار دهید (مثلا در امضای خود) و یا اینکه برای سایت خود یک فاروم بسازید. این کار زیاد سخت نیست و با کمک برنامه‌های رایگانی مثل phpBB در کمتر از چند دقیقه امکان‌پذیر است!

فروشگاه

لطفاً كمي صبر كنيد ...

فروشگاه اینترنتی

پيشنهاد ما
محصولات برتر
محصولات جديد
Copyright © All rights reserved.


ارسال توسط ارزو

آداب ارسال ایمیل

افراد پرمشغله هر روز ده‌ها ایمیل دریافت می‏کنند و ممکن است مجبور باشند برای پاسخ دادن، آن‌ها را اولویت‏بندی کنند. یک ایمیل خوب می‌تواند شما را در اولویت‏بندی مخاطب جلو بیندازد و در مقابل یک ایمیل بد، می‌تواند حتی مخاطب را از خواندن ادامه آن منصرف کند.
دستور زبان و نوشتار استاندارد را رعایت کنید
░ قواعد صحیح نوشتن و دستور زبان درست، ممکن است در مورد نوشتن ایمیل‌ها دست‏و‏پا‏ گیر به نظر برسند، اما مساله مهم این است که باید همه کار‌ها را، هر چند جزئی به درست انجام داد. حتی اگر اطرافیان و حتی مخاطبان شما این قواعد را رعایت نمی‌کنند، شما سعی کنید با صحیح نوشتن خود را از بقیه متمایز کنید. نوشتن صحیح و رعایت گرامر، به نوعی بیانگر شخصیت شماست.
سریع بروید سر اصل مطلب، البته مودبانه
░ درخواست خود را از مخاطب مستقیماً و بدون تعارف‌های بیش از حد عنوان کنید. هر چند تمجید بسیار مختصر از مخاطب بد نیست مثلا «مصاحبه خوبی بود، لذت بردم، می‌تونم از شما درخواستی بکنم؟». در ذکر تاریخ‌ها و ضرب العجل‌ها دقت کنید و مطمئن شوید که تمام جزیناتی را که گیرنده ایمیل برای انجام درخواست شما نیاز دارد ذکر کرده‌اید.
مختصر باشید ولی نه خیلی
░ افراد ایمیل‌های طولانی را وقت‏گیر و پردردسر تلقی می‌کنند و غالباً به سرعت آن‌ها را مرور می‌کنند و حتی ممکن است تا انتهای متن را نخوانند و به همین دلیل جزئیات بسیاری را از دست بدهند. سعی کنید از نوشتن ایمیل‌هایی که بیشتر از یک صفحه باشند خودداری کنید، بر محتوا تمرکز کنید و مختصر بنویسید. اما در عین حال که از حواشی مطلب می‌زنید مواظب باشید که به اصل مطلب ضربه نزنید. به عنوان مثال، پیش‏زمینه کافی برای آماده‏کردن ذهن مخاطب در متن ایمیل داشته باشید. خود را به‏جای آن‌ها بگذارید، به احتمال زیاد آن‌ها به اندازه شما در پروژه‌های شما درگیر نیستند و از جزئیات آن اطلاع ندارند و مشغله آن‌ها ممکن باعث فراموشی جزئیات قبلی باشد. به‏طور خلاصه به آن‌ها توافقات و اتفاقات قبلی را یادآوری کنید و پیشرفت‌های مربوطه را از آخرین زمان ارسال ایمیل به آن‌ها گزارش کنید.
اتفاقات را با دقت شرح دهید
░ این عادت وکلا است که در هنگام دعواهای حقوقی، از موکلین خود می‌خواهند که شرح وقایع را بر اساس زمان وقوع به همراه جزئیات مکتوب کنند. این باعث می‌شود که افراد با دقت بیشتری به آنچه اتفاق افتاده و دلایل آن فکر کنند. سعی کنید شما هم روشی مشابه در نوشتن ایمیل‌های خود داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند افکار خود را در قالب یک متن خوب مرتب کنید. ایمیلی که در آن مسائل به صورت داستانی دارای ابتدا، میانه و انتهای مشخص عنوان شده است، توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند.
موضوع ایمیل را کوتاه اما پرمعنی انتخاب کنید
░ قبل از اینکه روی دکمه ارسال کلیک کنید، مطمئن شوید که قسمت موضوع خالی نیست. از انتخاب موضوعات خیلی کلی اجتناب کنید، چرا که باعث می‌شود ایمیل شما در میان انبوه ایمیل‌های مخاطب گم شود. اگر از گیرنده ایمیل درخواست کاری را دارید، آن‏را مشخصاً در متن موضوع ایمیل عنوان کنید. این کار نه تنها یافتن ایمیل شما را در جستجو‌های بعدی آسان‌تر می‌کند، بلکه شانس انجام گرفتن کاری را که در ایمیل درخواست کرده‌اید بالا‌تر می‌برد.
در ارسال رونوشت به بقیه گیرندگان دقت کنید

░ بی‌مهابا دکمه پاسخ به همه (Reply to All) را انتخاب نکنید. مطمئن باشید که همه افرادی که در ایمیل اول مخاطب بوده‌اند، به پاسخ شما نیاز دارند و بی‌جهت افراد را درگیر موضوعی که ربطی به آن‌ها ندارد نکنید. مهم‌تر اینکه در استفاده از گزینه رونوشت مخفی (BCC) بسیار محتاط باشید، در بسیاری از مواقع اینکار ممکن است از شما ذهنیتی منفی در مخاطب ایجاد کند.

فروشگاه

لطفاً كمي صبر كنيد ...

فروشگاه اینترنتی

پيشنهاد ما
محصولات برتر
محصولات جديد
Copyright © All rights reserved.


ارسال توسط ارزو


ایا از تبادل لینک سه طرفه چیزی میدانید؟

 

در این نوع تبادل لینک از لینکهای برگشتی خبری نیست. برای مثال پس از ثبت لینک در این دایرکتوری تبادل لینک شرایط به این صورت خواهد بود:دایرکتوری  لینک باکس به سایت شما لینک می شود و شما لینک سایت دیگری را در سایتتان قرار می دهید. سایت سوم بصورت متغیر در دایرکتوری تعریف می شود و این مساله نیز تاثیر مهمی در افزایش رنکینگ و اعتبار سایت یا وبلاگ شما خواهد داشت.

فروشگاه

لطفاً كمي صبر كنيد ...

فروشگاه اینترنتی

پيشنهاد ما
محصولات برتر
محصولات جديد
Copyright © All rights reserved.


تاریخ: جمعه 3 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط ارزو

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



777 Bitco.in Free BTC Multiply BTC Refer Profile Rules Advertise News Bitcoin World 0.00001416 BTC Logout ⇑ Advertise Here - 0.25$/1000 impressions ⇑     Altafaucet.cu.cc Join now! Earn a massive 50% commission on all the free btc won by your referred users YOUR REFERRAL URL YOUR REFERRAL LINK FORUM SIGNATURE CODE BANNER (468x60)


لطفاً كمي صبر كنيد ...

فروشگاه اینترنتی

پيشنهاد ما
محصولات برتر
محصولات جديد
Copyright © All rights reserved.